En eBillett er en kvittering på at du har plass. Billetter sendes fra eBillett. Gi beskjed til post@ebillett.no hvis du vil avbestille billetten din.

Har du sikra deg en eBillett, så kan det likevel hende du må bekrefte plassen din når du mottar en e-post fra post@kulturhadeland.no eller en SMS fra 40804330! Du blir kontakta hvis aktiviteten krever forberedelser, når vi må vite barnets alder eller når vi har venteliste.

Kan du ikke møte likevel må du melde deg av til post@ebillett.no. Sjekk siden for hver enkelt aktivitet for kontaktdetaljer hvis du har andre spørsmål!

Sjekk søppelfilter/spam eller lignende mapper i e-post-programmet ditt jevnlig. Legg oss gjerne til i kontaktlista så kommer ikke e-posten på avveie!

Vi har forståelse for at det er mange grunner til at du kanskje ikke kan benytte plassen din likevel, men da vil vi frigjøre den for de som står på venteliste!

 

Slik melder du deg på:

  • Alt er gratis - men du må "kjøpe" en gratisbillett. 
  • Tilbudet gjelder barn og unge i Lunner og Gran kommuner.
  • Oppgi navnet på den som eier e-post-kontoen du bruker til bestilling.
  • Unngå vanlige brukerfeil, slik som stavefeil i din egen epost-adresse. Klikk her for hjelp med eBillett.
  • NB! Du kan kun bestille 1 billett per arrangement per brukerkonto. Ønsker du flere billetter til samme arrangement må du bruke ulike brukerkontoer.
  • Du kan bestille billett både på nettsiden og med mobil-appen «eBillett».
  • Planlegg bestillinger - det skaper mye arbeid hvis du dobbeltbooker deg eller ikke egentlig har tenkt å møte opp!
  • Praktisk informasjon sendes påmeldte deltakere og du kan bli bedt om å oppgi flere opplysninger, slik som barnets navn og alder. Klikk her for Gran kommunes personvernregler.
 

Mer informasjon?

Har du spørsmål som kan angå flere? Bruk gjerne Facebook-gruppa Aktiv sommer 2021 // Hadeland.
 
Vennligst hilsen
 
Torstein Nybø
post@kulturhadeland.no
40 80 43 30
 
Inger Reidun Fleischer
91 51 88 23